۳ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۳۶

فرماندار شفت:

راه ارتباطی روستای ویسرود شفت بازگشایی شد

راه ارتباطی روستای ویسرود شفت بازگشایی شد

شفت- فرماندار شفت با اشاره به بارش شدید باران و قطع راه ارتباطی روستای ویسرود گفت:  مسیر ارتباطی این روستا با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مهدی نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته و مسدود شدن چند ساعته راه ارتباطی روستای ویسرود به دلیل ریزش کوه اظهار کرد: با تلاش به موقع راهداران شهرستان این مسیر بازگشایی و تردد در این روستا در جریان است.

فرماندار شفت با بیان اینکه روستای ویسرود در محور امام زاده ابراهیم (ع) قرار دارد شب گذشته بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، افزود: این ریزش سبب شده بود مسیر ارتباطی روستا ویسرود حدود چند ساعت بسته شود که خوشبختانه ساعتی قبل بازگشایی انجام گرفت.

نقدی با تاکید بر اینکه بر اثر بارش شدید و طغیان رودخانه امام زاده ابراهیم پل آبنمای چوبر به زیر آب رفته بود، ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع راهداران این مسیر نیز باز می‌باشد.

راه ارتباطی روستای ویسرود شفت بازگشایی شد

فرماندار شفت از آماده باش نیروهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ماشین آلات راهداری در نزدیکی پل آبنمای چوبر و بد آب مستقر شده تا انسدادی در محورها ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: از عوامل راهداری شفت، بنیاد مسکن و شورا و دهیاری روستای ویسرود بابت همکاری جهت بازگشایی سریع این محور قدردانی دارم

کد خبر 6267562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha